Laster ...
Vilkår

ANGRERETT OG REKLAMASJON

For å handle varer hos NobleLashes.no, kreves det at en er sertifisert vippeteknikker (gjelder: lim, cleaner, primer, remover).

Fikk du en vare du ikke var fornøyd med, ikke passet eller ikke ønsker å ha, så ordner vi selvsagt dette. For at dette skal gå mest mulig smertefritt så har vi noen regler som må følges. Ønsker du å returnere en vare etter at du har mottatt den fra NobleLashes så er det angrerettloven som gjelder.
Angrerettloven
-Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren innen 14 dager etter at varen er mottatt. (jf. Angrerettloven § 11)
-Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet. (jf Angrerettloven § 6, punkt e)
-Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a)
-Angreretten kan ikke gjøres gjeldende for varer der forbrukeren har brutt forseglingen. Dette gjelder varer som er forseglet. (jf. Angrerettloven § 12 siste ledd)
-Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

Reklamasjonsretten dekker varer som er feilaktige ifølge gjeldende forbrukerlover. Hvis du ønsker å varsle om feil ved bestilt vare, skal du kontakte oss så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen.

Send oss e-post med informasjon til e-butikk@noblelashes.no. Vi vil da kunne informere deg om hvordan du går frem videre.

Fullstendige regler om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp(forbrukerkjøpsloven).

Vi betaler selvsagt for returfrakten ved godkjente reklamasjoner. For fullstendig informasjon om din reklamasjonsrett
Ved spørsmål, vennligst kontakt oss på kundeservice e-butikk@noblelashes.no, så hjelper vi deg!