Loading...
4
<< Continue shopping
Polish
English
Schowek
Contact
+47 99851425
e-butikk@noblelashes.no
Contact form
My account
Register me
Log in
0
0.00
kr
Categories
All products
New Products
Eyelashes in trays 1:1 | Russian Volume
Eyelash Extension Adhesives
Primers / Cleaners
Removers
Tweezers
Application Accessories
Cosmetic lamps
Care products
Eyelash perm and lifting
Bio Line
Brows
Salon equipment
Disinfection and personal protective equipment
Log in
Register me
Home
News
Sale
Categories
ANGRERETT OG REKLAMASJON
For å handle varer hos NobleLashes.no, kreves det at en er sertifisert vippeteknikker (gjelder: lim, cleaner, primer, remover).
Fikk du en vare du ikke var fornøyd med, ikke passet eller ikke ønsker å ha, så ordner vi selvsagt dette. For at dette skal gå mest mulig smertefritt så har vi noen regler som må følges. Ønsker du å returnere en vare etter at du har mottatt den fra NobleLashes så er det angrerettloven som gjelder.
Angrerettloven
-Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren innen 14 dager etter at varen er mottatt. (jf. Angrerettloven § 11)
-Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet. (jf Angrerettloven § 6, punkt e)
-Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a)
-Angreretten kan ikke gjøres gjeldende for varer der forbrukeren har brutt forseglingen. Dette gjelder varer som er forseglet. (jf. Angrerettloven § 12 siste ledd)
-Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd)
-Pakker levert til postkasser sender vi under kjøperens ansvar
.
Reklamasjonsretten dekker varer som er feilaktige ifølge gjeldende forbrukerlover. Hvis du ønsker å varsle om feil ved bestilt vare, skal du kontakte oss så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen.
Send oss e-post med informasjon til e-butikk@noblelashes.no. Vi vil da kunne informere deg om hvordan du går frem videre.
Fullstendige regler om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp(forbrukerkjøpsloven).
Vi betaler selvsagt for returfrakten ved godkjente reklamasjoner. For fullstendig informasjon om din reklamasjonsrett
Ved spørsmål, vennligst kontakt oss på kundeservice e-butikk@noblelashes.no, så hjelper vi deg!
Contact
Contact
+47 99 85 14 25
ewebeauty.no1@gmail.com
Write us
Inquiry:
Send
*
Mandatory fields